tirsdag 9. juni 2009

Twitter - morsomme påfunn

Jeg har mye glede av twitter. Foreløpig er jeg en ganske fersk bruker av dette sosiale mediet, men dem jeg følger har mye interessant å komme med. Det er nøkkelen, å finne noen som er interesserte i det samme som deg. For mitt vedkommende har jeg en del skolebibliotekarer og lærere naturligvis, mediefolk og aviser på min liste. Og i dag ble jeg gjort oppmerksom på en morsom lenke til historical tweets. Hvordan ville Homers Odysseen sett ut i twitterformat, jo her finner dere svaret: @ithacarulerdotcom. Eller hva med Darwin, her er en oppdatering fra survival of the tweetest.
Så nå følger jeg historical tweets på twitter og regner med å få meg en god latter i tide og utide. Hvis du vil følge mine oppdateringer på twitter kan du klikke her.

Ingen kommentarer: