mandag 20. april 2009

Den mest populære boka i biblioteket

Nå skal jeg avsløre en aldri så liten hemmelighet fra biblioteket for dere. Elevene ved Sandvika videregående skole låner mange bøker i skolebiblioteket. Det er ingen hemmelighet, snarere en god nyhet. Men den aller mest populære boka blir sjelden lånt ut. Jeg vet imidlertid at den blir lest flittig i biblioteket fordi jeg finner den alle andre steder enn på hylla. Boka jeg snakker om er Hvor er Willy? av Martin Handford. Den er så populær at jeg har bestilt én bok til i serien om den stripekledde mannen som man skal finne i mengden av andre mennesker med og uten striper.
Bildet er hentet her

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! Hvor er Willy er alltid en fornøyelse, hvertfall når man trenger noe å drepe tiden med =)
Men hvem er det som har tid nå til dags, liksom... =(
sånn ca om 10 dager får ejg overstått store deler av alt skolearbeidet som pågår fortida, så jeg skal se om jeg får satt med ned for å finne Willy da =)

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Aisha! Hvis du kommer innom biblioteket i dag skal jeg finne en bitteliten ditktsamling med korte korte dikt til deg! Den kan du lese på 1-2-3. (det er verdens bokdag i dag.)