fredag 27. april 2012

Bokryggpoesi #3

Bokryggpoesi #3


Foto: Metaingrid

13 kommentarer:

Kathleen sa...

Å, likte denne! Lekent!

Marianne sa...

HA HA - genial !!! :-) :-)

Beathe sa...

Denne likte jeg:-)

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Realfagslærerne er også fornøyde med denne utgaven av bokryggpoesien!

Anne sa...

Her datt jeg nesten i bakken - for ett smell! Dette var bokryggspoesi med futt i!

Lenes blogg sa...

Flott bokryggpoesi :)

Mari sa...

Dette var mer enn bare Mattemagi, jeg falt pladask enda jeg ikke er spesielt glad i realfag ;)

Da har jeg lagt ut denne ukens bidrag på bloggen. Dette er så gøy!

Groskro sa...

Likte jeg veldig godt :-)

Ellen sa...

Morsomt! :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Fantastisk bra!:)

astridterese sa...

Kjempestilig! Denne likte jeg!
Ha en riktig fin dag :-)

Elin sa...

Denne var morsom!

ellikken sa...

- Hundre år etter alle andre, men likevel og like fullt: HAHAHAH!!!