fredag 20. april 2012

Bokryggpoesi #2

Bokryggpoesi #2

Foto: Metaingrid

9 kommentarer:

Maren sa...

Så utrolig kult! Jeg håper du skal lage mange flere! (:

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Takk, det skal jeg!

Mari sa...

Det var veldig fint! Jeg har slengt meg med deg i dag. Her er mitt bidrag.

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Bra!

Beathe sa...

veldig kult! Slang meg liksågodt med jeg og her er mitt bidrag:http://beathesbokhylle.blogspot.com/2012/04/bokryggpoesi-1.html

Ha en fin dag:-)

Marianne sa...

BokryggsFredag :) Denne var morsom! Håper mange henger seg på, for denne stimulerte virkelig mine små grå. Ha en flotters helg! Ser frem til flere slike! :)

Ingrid Svennevig Hagen sa...

God helg til dere også!

Unknown sa...

Dette likte jeg! Håper du kan lage en linkefunksjon ...
Ønsker deg en glitrende glad helg!!
Pia

Groskro sa...

Denne ideen var så god at den hengte jeg meg på :-) God helg!