onsdag 18. juni 2008

Litteratur og leselyst


Det kan virke litt rart å starte opp en blogg for et skolebibliotek når det gjenstår to dager av skoleåret, men det er faktisk nå jeg har tid til å sitte uforstyrret og jobbe med slike spennende prosjekter. Jeg ser heller på det som at jeg er tidlig ute til skolestart i august. Dette er en ny blogg for elever og ansatte ved Sandvika videregående skole. Her vil det komme informasjon om nye bøker i biblioteket, bokanmeldelser og inspirasjon til økt leselyst. God sommer!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Jeg tror jamen vi har en glamourbibliotekar på Sandvika også. Så bra! Bøker og sko kan forskjønne livet. Jeg legger inn peker fra bloggen min snarest. Apropos leselyst: Jeg har allerede begynt på stabelen jeg lånte av deg i går, så jeg har godt håp om å få lest i hvertfall en god del av bøkene. Ha en super sommerferie!