torsdag 18. juni 2009

Vemod

Jeg sier det gjerne: i år er det litt vemodig at det nærmer seg skoleslutt. Endelig har biblioteket bgynt å ta form, nå er det lang tid mellom hver gang noen sier "Oj, her var det jammen ikke mange bøker på hyllene." Takket være min assistent Zoran har jeg fått bedre tid til blant annet å kjøpe inn flere bøker, til å snakke med elever og lærere, og til å holde bokprat. Elevene har vært veldig hyggelige og det er mange jeg kommer til å savne. Heldigvis er det mange som fortsetter også. Vi får håpe at det kommer like mange koselige elever på vg1 til høsten. Noe av det som har gjort kontakten min med elevene spesiell i år, er denne bloggen. Jeg vet fra tilbakemeldinger at det er mange som følger med og det har vært en fin mulighet for meg til å nå ut til dere. Tusen takk til alle som har lest og kommentert det jeg har skrevet, eller på andre måter vist at det jeg har skrevet og gjort har hatt betydning for dem! Jeg gleder meg til å ta fatt på nye blogginnlegg og tror ikke det blir helt tørke i sommer. En god venn har utfordret meg til å lage en ti på topp liste over bøker som har betydd mye for meg, det må jo følges opp. Dessuten må jeg se mange metafilmer og kanskje tenke ut noen nye spørsmål til quizen. Tåler dere en ny runde til høsten?
Hva skal jeg gjøre i ferien? Lese bøker så klart!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: