tirsdag 12. mai 2009

Ønskeliste

Tidligere har jeg skrevet om min fascinasjon for Penguin-utgivelser. Og i dag kunne jeg lese på den fine svenske bloggen Bokhora at det er flere som deler min begeistring. Siden jeg har et nært forhold til bokomslagene til Penguin og en forkjærlighet for notatbøker ble jeg umiddelbart i fyr og flamme over dette blogginnlegget. Jeg ønsker meg en sånn notatbok som kan matche koppen min som dere kan se på bildet. Notatboka kan dere se her. I dag har jeg forøvrig fått inn fem romaner av Jane Austen, Northanger Abbey, Emma, Persuasion, Sense and Sensibility og Mansfield Park. Disse er kjøpt inn på oppfordring fra ivrige avgangselever som gjerne vil lese Austen. Hurra! Kanskje jeg burde ønske meg en notatbok med Pride and Prejudice-omslag?

7 kommentarer:

Lille søster sa...

Hvor kan jeg få kjøpt en slik kopp?!

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Koppen kjøpte jeg i en stor bokhandel i Glasgow i fjor. De hadde mange fine titler. Kanskje den er å få i bokhandelen i Uppsala som jeg har lenket til i innlegget.

Lille søster sa...

Takk. Skal sjekke det.

Eirik sa...

Du har kjøpt inn bokhylla til morra mi (i et nøtteskall). Få inn Knut Hamsuns samlede verker, så har du faren min sin også.

Maagnus sa...

Les Twilight du Eirik! =D

Eirik sa...

Litt random, Magnus; Twilight-maset kommer fra alle kanter nå om dagen :-P

Jeg leser "Kompani Orheim" for tiden, og er fornøyd med det ;-)

Anonym sa...

Jeg, derimot, lurer på er hvor jeg kan få kjøpt en slik notatbok? =)