tirsdag 24. februar 2009

Smørefri skidag...


I dag er det skidag og alle elevene er ute i snøen: enten i bakken, i sporet eller ute på skøyteisen. Det kribler litt i meg også, for jeg skal ut og handle bøker. To ganger i året pleier jeg å dra til byen for å handle. Det er ikke alltid at man husker hva man skal kjøpe når man handler på nettet. Jeg synes det kan være nyttig å bla litt i bøkene, se på formatet, og orientere seg i hva som finnes der ute. I dag skal jeg stort sett lete etter interessante fagbøker. Jeg har som mål å finne mer litteratur til helse og sosialfag, for det er lenge siden de har fått noe nytt, men det burde la seg gjøre. Naturfagseksjonen kan kanskje glede seg til flere jubileumsbøker om Darwin og evolusjonslæren. Ellers er det som kjent mye som ennå mangler på hyllene, selvom det gradvis fylles opp. Jeg lover dere at jeg skal finne flere små skatter til biblioteket! Ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer: